Okvirni plan medijske kampanje i aktivnosti sa finansijskim planom
Aktivno učešće građana podrazumeva i njihovo aktivno informisanje. Mediji treba da podstaknu građane da se aktivno uključe u procese donošenja odluka. Proces participativnog budžetiranja treba da prati odgovarajuća medijska kampanja koja će obezbediti planiranu, redovnu i sadržajnu komunikaciju tokom sve tri faze participativnog procesa. Osim za sam projekat koji će građani izglasati u okviru procesa PB i koji će biti finansiran u okviru odgovarajućeg budžetskog programa (što će zavisiti od vrste samog projekta), potrebno je sprovesti i procenu troškova realizacije cele kampanje PB. Dakle, to su dva odvojena finansijska obračuna i u pravljenju svakog od njih treba da učestvuju relevantni članovi Tima za PB, uz eventualnu pomoć spoljnih saradnika. Konkretne cene će zavisiti od lokalnih podizvođača i cena oglasnog prostora. Treba isplanirati troškove za sledeće stavke:
Dodatne stavke (u skladu sa finansijskim mogućnostima opštine/grada):
Tim za PB treba da razvije detaljan Plan aktivnosti sa vremenskim odrednicama. Ovaj plan potrebno je prilagoditi specifičnostima svake pojedinačne opštine/grada.
|
![]() |
![]() |
![]() |
A Project financed by / Projekat finansira |
Implemented by / Projekat sprovode |